czwartek, 1 sierpnia 2013

Dobre systemy parkingowe - opinia firmy Szymkowiak.pl

Poniżej przedstawiam opinię jednego z czytelników dot. firmy zajmującej się systemami parkingowymi.

Mam na imię Adam - jestem kierowcą samochodu ciężarowego, jeżdżę po Dolnym Śląsku przewożąc cysterny do różnych firm. Ostatnio miałem okazję być we Wrocławiu, ponieważ miałem zamówienie w pobliżu nowo wybudowanego Sky Towera.
Tam miałem zaczekać kilka godzin na klienta a to z kolei wiązało się ze znalezieniem dobrego parkingu, tym bardziej że nigdzie w pobliżu auta nie mogłem zatrzymać.
Jeździłem w kółko, nie mogąc znaleźć taniej alternatywy jednak zorientowałem się, że zaraz na przeciwko firmy mojego klienta jest jakiś parking. Podjechałem więc na jego teren. Miałem szczęście - była tam promocja parkingowa - za każdą pierwszą godzinę płaciło się 8 zł, a za każdą następną 5 zł !
Uznałem, że lepszego miejsca nie mógłbym znaleźć! - podjechałem do parkomatu i wyciągnąłem z niego bilet.
Muszę przyznać, że sam parking miał rewelacyjny system parkingowy - miał bardzo dobrą dużo elektroniki, która wszystko ułatwiała :)
Niedługo potem pojawił się Pan Szymon - mój klient, także spokojnie opuściłem swoje miejsce parkingowe :)
Pozdrawiam.

Ofertę firmy znajdziecie podstronie systemy parkingowe na stronie www.szymkowiak.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz