piątek, 9 listopada 2012

Najlepsze kuchnie na wymiar we Wrocławiu

Otwierając swojego bloga, postanowiłem, że wpis rozpocznę od tematu dość luźnego. Przeprowadzałem niedawno remont i chciałbym napisać troszkę o najlepszych wg mnie kuchniach na wymiar jakie można kupić we Wrocławiu.

Początkowo jak każda osoba nie byłem przekonany do wydawania pieniędzy na "dodatkowe wygody". Jednak wcale nie było tak źle i pewnie nie jedna osoba się zdziwi, że kupno oraz montaż kuchni na wymiar we Wrocławiu może być na tyle tani, że jest porównywalny z tradycyjnym zakupem!

Kuchnie na wymiar - odpowiedni wybór firmy

Trzeba zdać sobie sprawę, że to jest decydujący punkt w całym przedsięwzięciu. Tani wybór kuchni na wymiar to odpowiednia firma - w tym tkwi cały sekrecik.

No dobrze, ale pewnie zadajecie pytanie, jak udało mi się znaleźć tak tanie kuchnie na wymiar Wrocław!? Sprawa rzeczywiście nie była prosta i nie ukrywam, że do wymarzonego wyboru przyczynił się... mój krótko mówiąc fart ;-). No ale MariuszZnany ma zawsze szczęście! 

Znalazłem jakiś taki niezbyt estetyczny artykuł o firmie wykonującej meble na wymiar - ale opłaciło się! - przeszedłem na stronę, zadzwoniłem i teraz mam naprawdę super zrobioną kuchnię na zamówienie.

Aby inni nie musieli szukać i tracić czas, zdradzę nazwę Wrocławskiej firmy która wykonywała u mnie kuchnię na zamówienie. Firma nazywa się Meble Flaming. Swoją siedzibę mają we Wrocławiu przy ulicy Łęczyckiej 11.

Strona Meble Flaming: KUCHNIE NA WYMIAR WROCŁAW
w ofercie sklepu również: szafy na wymiar Wrocław oraz pozostałe meble na wymiar dostępne pod adresem: www.meble-flaming.pl

Bardzo miło mi będzie, jeśli ktoś sugerując się tym artykułem poinformuje właścicieli, że trafił do nich od MariuszaZnanego :)

*dokładnych cen kuchni na wymiar nie zdradzę :) niech to będzie dla was niespodzianka!
*ps2 - namiary do firmy remontowej z Wrocławia, która wykonała u mnie remont łazienki: Remonty Wrocław
Ciekawostka: sekretem bardzo trwałej zabudowy są najlepsze kleje, często wykorzystywane jako kleje przemysłowe - używane często w dużych fabrykach przemyslowych.

11 komentarzy:

  1. Ja także polecam meble pod wymiar, to najlepszy wybor pod wieloma względami. A jeśli chodzi o dostawce, to polecam meble z abcremont.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także polecam meble pod wymiar, to najlepszy wybor pod wieloma względami. A jeśli chodzi o dostawce, to polecam meble z abcremont.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy ostatnim remoncie kuchni skorzystałam z firmy, która zrobiła mi najlepsze meble na wymiar. Wrocław jest pełen ofert, ale tą uważam za najlepsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poszukuje kogoś kto będzie w stanie wykonać kuchnie z elementami metalowymi - trochę elementów kutych, łączone ze stalą nierdzewną. Zobaczyłem tu że nie jest łatwo ani tanio gdy chce się mieć oryginalnie wyposażone wnętrze.

      Usuń
  4. W mojej małej kuchni nie było innego wyjścia jak zamówienie mebli na wymiar - układ jest ciężki i niestety słabo to wyglądało przy gotowych. na szczęście kuchnie molto wykonali świetną pracę i dzięki nim mam kuchnię z prawdziwego zdarzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, zacząłem wykonywać podobne produkty i zastanawiam się nad wysyłką do potencjalnych kupców. Zastanawia mnie tylko cennik przesyłek kurierskich DHL: www.dhlparcel.pl/content/dhl_parcel_poland/pl/private-customers/domestic-parcels/domestic-price-list.html Masz jakiś pomysł w jaki sposób najlepiej to wysyłać?

    OdpowiedzUsuń
  6. My długo nie mogliśmy znaleźć odpowiednich mebli do naszej kuchni. Byliśmy chyba we wszystkich sklepach we Wrocławiu i Katowicach. Ostatecznie znajomy z pracy męża polecił nam tą firmę http://wanzbig.pl/. Meble zrobiliśmy według własnego projektu - gustu, materiału i kolorystyki. Wydaliśmy więcej na remont zaledwie kilka tysięcy a mamy pewność że meble nie będą do wyrzucenia po 2 latach..

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuchnie na wymiar to dobra inwestycja na lata. Takie kuchnie są po prostu bardziej solidne niż tak zwane "gotowe zestawy" moją kuchnie zmawiałam na kompleksowo.pl/#kuchnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ceny bywają różne, od setek do kilku tysięcy złotych, zależy też co. Jeśli chodzi o firmy z okolicy Wrocławia, to ja zdecydowanie polecam http://smolis-meble.pl/ , mają duży wybór plus dostosowują się totalnie do wymagań klienta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ze swojej strony mogę polecić Italmeble: najwyższa jakość i dbałość o klienta. Z nimi każde pomieszczenie nabierze blasku i będzie wyglądać atrakcyjnie. Przejdź do oferty i samemu się przekonaj, jak to wygląda.

    OdpowiedzUsuń